The Singers
Mumfie mendapati Pinkey menyanyi sangat merdu, dia mencadangkan supaya Pinkey menyanyi untuk semua haiwan di pantai. Bagaimanapun, Pinkey terlalu malu untuk menyanyi di khalayak ramai. Mumfie membantu rakannya mengatasi ketakutannya.