Pumpkin Purée
Mumfie terempuh Quartz yang sedang membawa labu besar. Kini labu telah hancur, Quartz tidak dapat membuat pai labu terbesar yang pernah dilihat di Flutterstone. Mumfie memutuskan untuk menebusnya dengan mencari labu baharu.