Achoo!
Sesuatu yang pelik sedang berlaku di atas rak ais. Sangat mustahil untuk memasuki hotel tanpa bersin dengan kuat. Penguin sedang duduk di atas telur mereka pada masa ini dan penyelesaian mesti dicari dengan cepat supaya mereka tidak terganggu.