Samuel and Randy
Polis menggali ruang sempit di bawah bangunan, Serangan media bermula. Amirante mempersoalkan jika mempertahankan Gacy pilihan betul. Keluarga Piest cuba menerima realiti pembunuhan Rob. Sam Stapleton dan Randy Reffett melalui zaman remaja di Uptown.