The Words That Built America
Dokumentari 4 Julai khas dibintangi oleh dokumen bapa pengasas negara - Perisytiharan Kemerdekaan, Perlembagaan AS, Perakuan Hak - dibaca oleh selebriti, penggubal undang-undang, dan kanak-kanak, diarahkan oleh Alexandra Pelosi.