Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes
Sherlock Holmes and Dr. Watson are joined by the lovable, ever-squabbling Tom and Jerry as they follow a series of jewel heists around London.
With jewel heists around London befuddling Scotland Yard, a singer is framed for the crimes. Only Sherlock Holmes can find the thief, with the help of Dr. Watson. The team is joined by the lovable, ever-squabbling Tom and Jerry.