Shazam! Fury of the Gods
Apabila Daughters of Atlas, trio dewa purba yang pendendam tiba di Bumi untuk mencari sihir yang dicuri daripada mereka sejak dahulu lagi, Billy—atau Shazam—dan keluarganya bertempur demi kuasa, nyawa, dan nasib dunia mereka.