Rob Peace
Robert Peace membesar di New Jersey sebagai anak penjenayah dan memasuki Yale, namun dia dibunuh pengedar dadah pada usia 30 tahun.
Kisah hidup Robert Peace yang membesar di New Jersey sebagai anak seorang penjenayah dan memasuki Yale, namun masa depannya berakhir di tangan pengedar dadah pada usia 30 tahun.