Richard Jeni: A Big Steaming Pile Of Me
Berakal, bijak dan sememangnya melucukan, pelawak yang memenangi anugerah, Richard Jeni menyampaikan rutin serba baru tanpa henti dalam komedi tunggal istimewa solo HBO yang ketiga.