Napoleon Dynamite (HBO)
Napoleon Dynamite ialah seorang remaja pelik dan penyayang yang membesar di Idaho. Kehidupan Napoleon menjadi rumit apabila pakciknya muncul, seorang gadis menunjukkan minat kepadanya, dan kawan baiknya mahu bertanding jawatan presiden!