Morning Glory (HBO)
Apabila Mike dan Colleen bertengkar - di sebalik tabir dan semasa bersiaran, hubungan cinta Becky bersama rakan penerbit mula terbongkar. Becky bergelut untuk menyelamatkan hubungan, reputasi, pekerjaan, dan paling penting, rancangan itu sendiri.