The Matrix Resurrections
Filem keempat yang telah lama ditunggu-tunggu dalam francais aksi, yang menyatukan semula Keanu Reeves dan Carrie-Anne Moss, kembali ke dunia dua realiti - satu, kehidupan seharian; lagi satu, apa yang ada di sebaliknya.