Larry Kramer In Love And Anger
Bertumpu kepada bapa gerakan AIDS, Larry Kramer, dokumentari ini menunjukkan perkara yang mungkin berlaku sekiranya seorang individu mempunyai keberanian secukupnya untuk menentang sistem.