Kill Chain: The Cyber War On America's Elections
Kill Chain melihat keselamatan teknologi pilihan raya di AS. Filem ini mengikuti penggodam Finland bertukar menjadi pakar pilihan raya, Harri Hursti tatkala dia menyiasat penggodaman berkaitan dengan pilihan raya.