Frequency
John Sullivan ingin mengubah tragedi yang meragut nyawa bapanya, seorang bomba, pada 1969. Kini, dia berpeluang untuk menyelamatkan bapanya, tapi banyak masalah timbul yang perlu diselesaikan.