Dirty Angels
Setelah AS berundur dari Afghanistan pada tahun 2021, sepasukan tentera wanita dihantar semula untuk menyelamatkan sekumpulan remaja yang diculik.
Setelah AS berundur dari Afghanistan pada tahun 2021, sepasukan tentera wanita menyamar sebagai pasukan bantuan perubatan dihantar semula untuk menyelamatkan sekumpulan remaja yang telah diculik dan terperangkap di antara ISIS dan Taliban.