Defying Gravity: The Curtain Rises on Wicked
Bintang-bintang “Wicked” dan lain-lain menjadi hos untuk rancangan khas di sebalik tabir yang mendebarkan ini, berkongsi kenangan peribadi, diari video eksklusif serta rahsia di sebalik pembikinan filem “Wicked”.