Cash Out
Mason Goddard ialah seorang pencuri bertaraf dunia. Dia sangka telah melakukan rompakan sempurna, tapi rancangannya gagal.
Mason Goddard ialah seorang pencuri bertaraf dunia. Dia menyangkakan yang dia telah berjaya membuat rompakan berjuta-juta dolar dengan sempurna, tapi rancangannya gagal dan kini dia mesti sepadan dengan seorang penyiasat FBI seksi Amelia Decker.