Behind The Candelabra
Hubungan ikon dunia hiburan, Liberace dengan kekasih bersekedudukan selama lima tahun diceritakan semula dalam HBO Film. Michael Douglas dan Matt Damon berlakon sebagai penghibur legenda dan pasangannya.