Sukan
Drama HBO pada musim panas 1961, dua pemukul terkuat dalam liga besar, Mickey Mantle dan Roger Maris, mendapati mereka bersaing sengit untuk memecahkan rekod Babe Ruth yang bertahan lama bagi paling banyak lari habis dalam satu musim.