Those Who Wish Me Dead
A smokejumper still reeling from the loss of three lives she failed to save from a fire comes across a traumatized 12-year-old boy.
A smokejumper still reeling from the loss of three lives she failed to save from a fire comes across a traumatized 12-year-old boy with nowhere else to turn.