Mad Max Beyond Thunderdome
Mel Gibson and Tina Turner star in the third installment of the saga where the lone roving warrior stumbles upon a corrupt desert town.
Mel Gibson and Queen of Rock 'n' Roll Tina Turner star in the third installment of the Mad Max saga where the lone roving warrior stumbles upon a corrupt desert town where anything can be bartered, even human life.