Justice League: Warworld
The Justice League discover that war truly is hell as they fight their way through the living nightmare that is the omnipotent battle planet Warworld.
The Justice League discover that war truly is hell when they are swept away to Warworld, a planet of unending brutal gladiatorial combat. In disparate fights for survival, our heroes must form a resistance and lead everyone to freedom.