The Image of You
As Anna falls for Nick, her twin Zoe senses a web of deceit, spiraling into a deadly game of truth.
Sasha Pieterse, Parker Young, Nestor Carbonell, and Mira Sorvino star in this twisted thriller based on the bestselling book. As Anna falls for Nick, her twin Zoe senses deceit, leading them all into a dangerous game where honesty could be fatal.