Green Lantern: Beware My Power
When a Power Ring is bestowed upon former Marine John Stewart, it leads him on a life-changing mission.
When a Power Ring is bestowed upon former Marine John Stewart, it leads him on a life-changing mission. With Justice League member Green Arrow and Thanagarian Hawkgirl by his side, Stewart is thrown into a complicated galactic war.