Dancing With Sharks
Hosted by Tom Bergeron, five divers dance with sharks in the world’s most dangerous dance competition.
Hosted by Tom Bergeron, "Dancing with Sharks" features five divers partnered with sharks -- including hammerheads and tigers! Each routine is unique, with signature underwater moves; a winner will be crowned, but can all the competitors make it that far?