The Butterfly Effect
A college student (Ashton Kutcher) discovers he can time travel, returning to his former self while experiencing headache-induced blackouts.
A college student (Ashton Kutcher) discovers he can time travel, returning to his former self while experiencing headache-induced blackouts. When he attempts to make changes in the past, unintended consequences in the future arise in this thriller.