The Tetris Murders
In 1998, the brutal deaths of Tetris co-developer Vladimir Pokhilko and his Russian family stun their Silicon Valley community. Though they rule the case a murder-suicide, years later, a new discovery sends investigators down a deeper, more sinister path.