Last Days
Brilliant musician in the final hours of his life. Michael Pitt stars as Blake, an introspective artist whose success has left him in a lonely place.
Brilliant musician in the final hours of his life. Michael Pitt stars as Blake, an introspective artist whose success has left him in a lonely place, where livelihoods rest on his shoulders and old friends tap him for money and favors.