Jeffrey Dahmer: Mind of a Monster
With access to hundreds of pages of police and FBI transcripts and personal testimony from family, friends and survivors, the haunting story of how Jeffrey Dahmer went from shy adolescent to a notorious serial killer and cannibal is revealed.