Werewolves Within
A rookie forest ranger must protect people sheltered in small-town inn from a strange and deadly creature that lurks in the dark.
Sam Richardson (Veep) stars in this horror/comedy as a rookie forest ranger who must protect the people sheltered at the local inn of the small town of Beaverfield from a strange and deadly creature that lurks in the dark.