Standing Up, Falling Down
A struggling stand-up comedian and a tragically flawed, but charismatic, alcoholic dermatologist strike up an unlikely friendship.
An unlikely friendship kindles between a struggling stand-up comedian who is forced to move back home and a tragically flawed, but charismatic, alcoholic dermatologist.