Proof of Love
After the death of her beloved and wealthy grandfather, Alicia learns she must marry to obtain her inheritance.
After the death of her beloved and wealthy grandfather, Alicia learns she must marry to obtain her inheritance. In love with her single life but desperate for money, she starts looking for a fake husband. Based on Carina Rissi's bestseller.