#FaceTime: Canceled in Love
A self-esteem "upgrade" in a neurolinguistic session helps self-conscious Gabriel become a successful YouTuber and win over his childhood sweetheart.
After his self-esteem is "upgraded" in a neurolinguistic session, self-conscious Gabriel is finally able to put into practice his dream of becoming a successful YouTuber to win over his childhood sweetheart.