Matchstick Men (HBO)
Nicolas Cage and Sam Rockwell are two con artists whose lives are turned upside down when one of them discovers he has a teen daughter.
Roy (Nicolas Cage) is a con man with OCD who, alongside his partner Frank (Sam Rockwell), is planning a big heist. But the pair's lives are turned upside down when Roy discovers he has a teenage daughter.