Magic
Tim faces many challenges to become the singer he dreams of being, but a curious discovery transports him to a world of fantasy.
Facing a hostile headmaster, the stresses of first love and struggling with the authenticity of his singing voice, Tim is thrilled as he discovers a wondrous secret in the old school building – a gateway to a parallel world where fantasy has no limits.