Like Water for Chocolate
Flavors and scents embody the emotions and passion of a forbidden love in this adaptation of Laura Esquivel's famous book.
Mexico. Times of the Revolution. The flavors and scents of the Mexican cuisine blend with the emotions and passion of the forbidden love between Tita and Pedro in this classic adaptation of Laura Esquivel's famous eponymous book.