The King Tide
On an isolated fishing island, a child with mystical powers divides the community between faith and fear.
On a remote island, a child with mystical powers divides the community between those who see it as a spiritual symbol and those who fear its consequences. Meanwhile, a civil war threatens to break the bonds that unite them.