Host
During a virtual séance, a group of friends awakens an evil entity that turns their video call into a nightmare.
Six friends decide to hold a virtual séance during the 2020 pandemic. But what starts as an innocent game soon turns into absolute horror when an evil spirit invades their video call, putting their lives in danger.