The Black Demon
An oil company inspector and his family face terror when stranded on an offshore rig under attack by a relentless megalodon shark.
Josh Lucas stars in this sci-fi thriller as Paul Sturges, an oil inspector who travels with his family to a Mexico town to check an offshore rig --only to face terror when a relentless megalodon shark begins stalking the platform.