Accidentally Partners
A translator must join forces with his ex's new boyfriend, an undercover agent, in a crazy mission to prevent an attack.
When Matías (José María Listorti), a translator with a monotonous life, runs into his ex's new boyfriend Rody (Pedro Alfonso), an undercover agent, he gets caught up in a crazy mission to prevent an attack at a political summit.