Curse Womb Must Die II
Outside the detention center, Fushiguro notices the death of the special grade cursed spirit. Suddenly Ryomen Sukuna appears beside him and rips Itadori's heart from his body to take him hostage. Fushiguro fights Sukuna to prevent Itadori from dying.