Accomplices
Eso and Kechizu face off against Itadori and Kugisaki, but the two begin to rot after they're bathed in the blood of Eso and Kechizu. Cornered, Kugisaki hammers a nail into herself to activate Resonance and start a game of chicken with the brothers.