The Origin of Blind Obedience
Three men die under similar circumstances from a cursed spirit. The victims all attended the same middle school, so Itadori, Fushiguro, and Kugisaki are dispatched to investigate. Once they arrive, they learn it is Fushiguro's old middle school.