Gimme Gimme Never Ed/My Fair Ed
Eddy discovers Plank will pay for thrill rides, but the Eds' attempts to satisfy Plank lead to real danger. Then, after the neighborhood kids complain about their obnoxious behavior, Edd tries to turn Eddy and Ed into gentlemen.