The Wild Robot
Rozzum 7134, a futuristic robot, washes ashore on a deserted island, where she becomes the unexpected protector to an orphaned gosling.
Rozzum 7134, a futuristic robot, washes ashore on a deserted island. A tale of survival and discovery begins when she becomes the unexpected protector to an orphaned gosling, which she names Brightbill.