Troy
Trojan prince Paris abducts the legendary Greek beauty Helen, queen of Sparta, starting a war that devastates the ancient world.
A thousand years before the time of Christ, Trojan prince Paris abducts the legendary Greek beauty Helen, queen of Sparta, starting a war led by heroes Achilles and Hector that devastates the ancient world.