The Travelog: Hyoyeon and Sunny in Qatar
Hyoyeon and Sunny of Korea's top K-pop girl band, Girl's Generation, begin their celebration of joy in Qatar! They experience the beauty of the Middle East, taste savory dishes, and even showcase EDM right in the heart of the Islamic culture and arts hub.