It's Molly Yeh's turn to host her cookbook club, and this week's theme: Midwest church cookbooks. She puts her own twists on some classics to serve up a Ham and Bean Hotdish, Boozy Gelatin Salad, Midwest Green Salad and Miso Millionaire Bars for dessert!