Armor
Armored truck security guard James and his son are transporting millions of dollars when a team of thieves takeover their truck to seize the money.
Armored truck security guard James Brody is working with his son Casey transporting millions of dollars between banks when a team of thieves led by Rook orchestrate a takeover of their truck to seize the riches.